? ??????????????Dark Tree? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (11 Ratings)??98 Grabs Today. 5452 Total Grabs. ???
???Get the Code?? ?? ?????Miss Daisy? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (7 Ratings)??88 Grabs Today. 8607 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Khamis, 16 April 2009

Ah!!! Persembahan Team & Company...he3...x prepair papew pown aw...tuk Team, Kak Lin wat very2 simple Performance...Shila akan menyanyi & Aku, Kak Lin, Mat, Fitri & Muz akan berlakon ( wat Skesta ) Kunun2 Kak Lin bercinta ngn Mat & Kebetulan Aku gak Bercinta ngn Mat...he3 Klakar jew...Fitri & Muz lakon watak Parents Kak Lin....Kerana kecewa ngn Mat, Aku & Kak Lin tggal kan Mat....time 2 Shila masuk nyanyi...x ley bla time 2...sume secara spontan jew lakon...cayalah Team MTKN....sape sangka dapat no 1 beb!!!....Tok Persembahan Company Kami wat Joget Dangdut Mas Idayu " Robek atyku " Sporting gler Kak Win & Kak Cora joget sama....gelekkkkkkkkkk sehhh....tup..tup...pat No 2.....PPSB Boley.....jd Mlm 2 bermula la Party Kami disana...Kami semua Enjoy & Sporting wat ape jew...kiranya hilang da ase segan & malu mcm mula2 sampai......Pasti semua ni Aku ngt sampai bila2...Kul 12am Aku da balik bilik...x tahan ngatuk sgt...letih pon ye.....Nunite Mr.Epin...

0 ulasan: